~~~~~~~~Without your love ,i'm nothing but beggar.....Without your kindness i'm merely just a passing shadow...u're change the way i look about our life and for that I LOVE YOU...


“Jika cinta tidak dapat mengembalikan engkau kepadaku dalam kehidupan ini… pastilah cinta akan menyatukan kita dalam kehidupan yang akan datang” (Khalil Gibran)



“Aku ingin mencintaimu dengan sederhana… seperti kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yang menjadikannya abu… Aku ingin mencintaimu dengan sederhana… seperti isyarat yang tak sempat dikirimkan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada…” (Khalil Gibran)

Thursday 6 October 2011

Dinner ....Dress......and Budget....

Pernah tak korang terfikir untuk berjalan di Red Carpet hanya dengan bersepender dan ber bra.....HUH!!! ikutkan hati aku yang sengal ni ....harus aku buat !!! Sebab aku sangat tidak perpuas hati dengan fesyen fesyen sekarang yang sangat berdiskriminasi terhadap manusia yg berbadan besar macam aku......(erk!! besar sgt ker aku?????!!!!)
Aku......habis semua kedai aku redah di jalan TAR, diulangi SEMUA.....sekali lagi ....S E M U A.....tapi payah nya nak cari saiz dan yang penting paten yg aku berkenan...antara gerai gerai terakhir aku sambil patah kaki aku hanya mampu ckp.."kak saya ada RM500 hengget, apa yg ada saiz saya..." "maaf kak, akak g tempah jer lah......" sial jer...hahahahahha...
Sebenarnya aku bukan lah kebulur sgt sampai tak da baju, ada...bukan lah langsung tak da...ada...tapi agak agaklah kalo aku nak bayar memahai hanya untuk beli baju cam makcik nak g masjid, atau cam mak aku nak g pasor...come on lah der!!!...kualiti hampeh, design hancur....dah lah tu sampai 2-3 rat...humang aihhh...sekali dua pakai dah tetas, jenis kain bangsat...tapi harga cam aku beli kat Gold coast tuuuu.....
HMMMM...x per lah...bukan laki aku tak pernah beli baju cantik cantik, ratus ratus, riban tu belum lah lagi...lagipun kalo mati kain kapan jugak...tak da makna baju salvatore feragamo yang balut aku pun...tapi aku sedey lah, punyalah beratus pesen dizainer berlambak ket mesia ni, apa dorang tak leh cipta baju untuk org badan besar ker, apa mak dorang semua kurus ker, adik , kakak dorang semua budget body model ker.....sial!sial!sial...
Kalau ada kat internet pun, harga makkk aihhhh.....cam beli baju khawin kat KLCC, melampau ...macam kat mesia ni tak da nagoya,kamdar, agak agak lah ...buat lah middle range price untuk org golongan pertengahan cam aku ni.....adoyaiiii...mesia mesia...aku cam nak jer propose kat NAJIB supaya menyeru..semua pesen dizainer kat mesia ni jgn lah memilih sangat...mentang mentang ko ada nama ,semua nak mahal mahal...abis untuk golongan cam aku ni, asik pakai design indonnnnn jer lah....sebab aku rasa kebanyakan jubah, kaftan atau seangkatan dengan nya semua nya dari indon...
dah lah jual kat jalan TAR tu semua nya indon...aku ni pendatang ker....dorang yg pendatang...konpius lah aku....
HMMM....so berbalik lah pada maksud asal aku tadi...sanggupkah anda berjalan di kapet merah hanya dengan berbaju dalam..???? hihihihihihihi....aku rasa tak lah sampai camtu tema aku tahun ni Fesyen Runaway...apa kejadah plak pesen berlari lak ni...aku pakai track suit ngan kasut sukan jer lah camtu...
ok ler kot yer,,,hehehehehhe
Hanna
~~Todays dream...Tomorrow realiti~~~

No comments:

Post a Comment