~~~~~~~~Without your love ,i'm nothing but beggar.....Without your kindness i'm merely just a passing shadow...u're change the way i look about our life and for that I LOVE YOU...


“Jika cinta tidak dapat mengembalikan engkau kepadaku dalam kehidupan ini… pastilah cinta akan menyatukan kita dalam kehidupan yang akan datang” (Khalil Gibran)



“Aku ingin mencintaimu dengan sederhana… seperti kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yang menjadikannya abu… Aku ingin mencintaimu dengan sederhana… seperti isyarat yang tak sempat dikirimkan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada…” (Khalil Gibran)

Monday 31 October 2011

Dinner ....dinner....diner.........


At last...masa dinner telah tiba, masa ni lah semua nak melaram, termasuk yang tak sedar dirik macam aku..hehehehe...kul 4 ptg dah ready to make over, aku cakap tak cantik macam siti nurhaliza dapat cam siti fairuz pun jadilah...hehehehe.....so di ARN mekap artis aku pun memulakan cerita muka buku nya.....make up aku mmg tebal ber inci inci...janji pueh hati...dapat lak lense purple, makeup purple, esedo purple, lipstik, tudung NSK dan Tudung "LIJAH n co", kasut RoZana pvt Ltd, dan jugak bulu mata moroccan....perghhh, pendek kata kalo lalu kat pasar rawang , confirm boleh jual....

Aku...biasalah, standard consep 3R,  recyle, rembat, and rematch... Recyle - baju aku lar, tak payah nak cari butik butik, apa yang ada jer, REMBAT- hehehehe...ni yang paling banyak- tudung, kasut semua aku rembat dari org, hehehhe....tak yang beli beli, membazir, hahahaha.....Rematch- apa yang ada aku match kan jer lah, klip rerama tu pun aku buat lagi 15 minit nak pergi , janji nampak anggun, risau jer takut rerama aku jatuh meraban ke mana...hehehehhehehe...

kesimpulannya...diner aku best lah, makan best , org semeja ngan aku pun best....semua baru jumpa, baru  kenal, Lucky draw aku ...hmmm x do lah nampaknya...aku hanya mampu termenung tgk Ipad2 aku di sambar org, sambil tersenyum amik atas pentas...cisss bedebah....

Tapi satu pengalaman yang baru bila tgk dinner dengan serve beer and wine.. pas tu yang melayu semua pakat berkemban menampakkan lurah lurah...yang jantan semua pakat togok air setan...bila dah mabuk, semua jalan cam kena sembelih, hahahha....perlukah aku gelak...Astaghfirullahhalazim..."ala kak sekali sekala"...what the hell... aku jawab "yer lah kan...mati pun sekali sekala"....hehehehhe....

Secara syahdunya, aku masih teringat diner 2 kat comp lama aku, walau tak da arak berkodi kodi, tapi masih hapenning, masih ok, masih best.... kengkawan aku, dah semua bos bos aku....Arhhh! wat igt semua tu kan, dorang pun bukan igt kat aku.....

So...berbalik pada citer diner, artis jemputan is Pua Chu Kang... mmg kelassssss, suara dia nyanyi, lawak dia, semua ok, gila babas punya best... exspecially bila dia nyanyi "when you say nothing at all"....huh! no wonder rosie sayang gla kat dia...hehehehhe

ok lah....tak da per nak citer pasal diner, lauk pauk dia sama jer, chinese food, ikan patin stim dia sedap, udang rimau dia mmg ngam....semua best ...yang tak best ipad 2 aku terlepas kat tgn org lain....My number 0191...cis!cis!cis!.....

c u next year ...byeeee...... 

No comments:

Post a Comment