~~~~~~~~Without your love ,i'm nothing but beggar.....Without your kindness i'm merely just a passing shadow...u're change the way i look about our life and for that I LOVE YOU...


“Jika cinta tidak dapat mengembalikan engkau kepadaku dalam kehidupan ini… pastilah cinta akan menyatukan kita dalam kehidupan yang akan datang” (Khalil Gibran)



“Aku ingin mencintaimu dengan sederhana… seperti kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yang menjadikannya abu… Aku ingin mencintaimu dengan sederhana… seperti isyarat yang tak sempat dikirimkan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada…” (Khalil Gibran)

Tuesday, 13 December 2011



Im Admitted????!!!!!! Oh no!!!!

Im sick!! 2 minggu aku hanya minum air....kurus ????....tak leh ckp lah, ukur lilit lutut aku ni dah kurang 3 inci ...keting aku ni dah nampak tulang....jari jemari aku ni dah tinggal kulit and tulang....hanya itu part yang boleh dikatakan kurus...wellll.....badan gebush cam aku ni takat 2 minggu tak nampak apalah....mmg  dah ada bau bau bacang dengan unta...... bangsa simpan makanan setahun dalam perut....wakakakakak....

Ok secara rumusannya...aku SAKIT!!yup! aku demam mencecah 39 dahjah celcius... tekak aku putih dengan infection aku tak boleh menelan , sekali pun air masak....ceh!!

Hidup tanpa makanan bukan lah sesuatu yang menyeronokkan, aku rela berlari sampai vietnam dengan berkain batik atau terjun ke landasan LRT yang belum siap  dari hidup gelandangan tanpa makanan... aku pernah menampar sampai tercabut anak telinga kucing siam, jiran aku hanya semata mata dia curi ikan goreng senangin aku....sapa suruh dia curi....kan dah pekak seumur hidup....:p

Ok berbalik cerita aku sakit....dalam demam demam manja dan hujan lebat ....aku naik moto ke SDMC, aku tak kira...aku dah nekad...aku sampai sdmc terus masuk ER, rupanya demam aku mencecah 40darjah celcius...tapi aku masih cool, mungkin sebab badan aku lenjun hujan kat luar....tangan aku dicucuk jarum , kononnya nak masuk air....dan antibiotik...hmmmm.... buat lah ...janji aku dapat makan....heheheh

selama 4 hari aku holiday in SDMC, 8 botol air aku masuk, dua dua tangan aku dicucuk ubat, sakitnya ya amat...hanya Allah jer yang tahu.....aku dah terdiam masa cucukkan yang terkhir, aku dah tak sanggup lagi, tangan aku dah bengkak, semua kulit aku dah merah....lepas tukar ke tangan kanan, sakit dah agak kurang,so aku pun dah cabut air yang bergantung dari hari pertama lagi, so aku almost bebassssss....

First...makanan aku selepas 2 minggu....aku makan Lontong di kedai" Bawang Merah" depan SDMC, amekawwwww....aku hirup gila gila...sedapnya sampai ke tulang, belum cabut lagi jarum ubat , aku dah bantai mentekedarah yang gila baban.....hahahhaha....nama pun SUE....hehehehe

Aku balik dengan heavennya macam tak makan 10 hari....kakak kantin tu bagi aku bubur nasi yang sungguh tak sedap...wekkkkk..... tapi ada aku kesah...... 2 biji kuih lapis, kuih seri muka. lontong, ubi kayu cicah kelapa, aku dah telan....ada kesah dengan bubur nasi....wakakakkakaka

so malam tu aku tidor dengan lena....mimpi pun best best......tak da lagi mimpi ngeri DR nak cabut semua anak tekak aku....hmmm.....aku dah sihat skanggggggggggg.....