~~~~~~~~Without your love ,i'm nothing but beggar.....Without your kindness i'm merely just a passing shadow...u're change the way i look about our life and for that I LOVE YOU...


“Jika cinta tidak dapat mengembalikan engkau kepadaku dalam kehidupan ini… pastilah cinta akan menyatukan kita dalam kehidupan yang akan datang” (Khalil Gibran)



“Aku ingin mencintaimu dengan sederhana… seperti kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yang menjadikannya abu… Aku ingin mencintaimu dengan sederhana… seperti isyarat yang tak sempat dikirimkan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada…” (Khalil Gibran)

Thursday 20 October 2011

A girl asked a boy if she was pretty, he said "No". She asked him if he wanted
to be with her forever, he said "No". Then she asked him if he would cry if she
walked away, he said "No". She had heard enough; she needed to leave.

As she walked away he grabbed her arm and told her to stay. He said "You're
not pretty, you're beautiful. I don`t want to be with you forever, I need to be
with you forever. And I wouldn't cry if you walked away, I would die."


Sukarnya mengusir kenangan, Lebih sukar kiranya kenangan itu adalah satu rutin yang dilalui berzaman lamanya....

Sometimes i miss ALL my frens, BUT do they miss me also???
Sometimes i miss ALL my lifestyle, BUT did my lifestyle can make me a better person....?

Arghh!! im stress out!!!....Semalam i received a call from my x bos from the past. elehhh!! ingat kiter tak hengat suara perasan macho dia tu ker, and we start talking about the past programme we made it. hehehehhe.....gilos, teka teki kenapa koboi letak tangan kat tabik dahi bila nak tgk sometin, ....yer lah, kalo tangan tutup mata mana nampak apa....wakakakkakakakaka.........all the karok crazy gadisku, bla bla bla...Bole chudiya...bole cangana.....sambil tarian india kita persembahkan....cis...cis...cis....so crazy funky that time

Semua kenangan   takkan berlalu lagi...takkan...i dunno where they are...dunno what they do....and dunno adakah dorang still anggap aku kawan lagi....yer lah....im not a good girl, dorang semuanya dah insaf kot, tak layak nak kluar dgn aku yg ala ala bini biniku gangster ini...tak perlah, sekali air bah, sekali pantai berubah, ini kan pula hati manusia....semua manusia boleh berubah, aku juga akui, mula berubah, aku mula rasa kering hati dengan semua ni, penat nak pikir tentang org lain, hanya pikir aku dan diri aku....

Kenapa CUPCAKE???...hmmmm .....sebab hidup kita juga macam cupcake...nampak luar cantik, rasa belum tahu, warna  warni kehidupan, tapi tidak selamanya tahan....ada macam macam jenis krim dan topping, tidak dapat mengaburi rasa kek kalau dia dah expired.....macam hati aku sekarang, ada warna, ada color, ada perisa....tapi dia dah expired, dah tak boleh di makan lagi, dah masam dan beku, hati aku dah berkulat kulat, krim manis dia dah cair, hidup dah tawar......
Tapi kita kena teruskan, bak kata mantan bos aku, untuk meneruskan kelansungan hidup, menghabiskan sisa sisa hidup......hahahahhaha....
cupcakes....cupiies...dah lama tak buat nih.....



No comments:

Post a Comment