~~~~~~~~Without your love ,i'm nothing but beggar.....Without your kindness i'm merely just a passing shadow...u're change the way i look about our life and for that I LOVE YOU...


“Jika cinta tidak dapat mengembalikan engkau kepadaku dalam kehidupan ini… pastilah cinta akan menyatukan kita dalam kehidupan yang akan datang” (Khalil Gibran)



“Aku ingin mencintaimu dengan sederhana… seperti kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yang menjadikannya abu… Aku ingin mencintaimu dengan sederhana… seperti isyarat yang tak sempat dikirimkan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada…” (Khalil Gibran)

Wednesday 14 September 2011

I Am a BIG TEDDY BEAR

Shen Ma??


Am I?


Mungkin kot, im a big teddy bear yang jadi bahan umpatan orang dan bahan ketawa, im a big bear yang digelar gangster, samseng, queen control dan semua bahan umpatan lagi... Terkadang ia hanyalah gurauan, tapi lama kelamaan aku rasa sungguh terasa dan malu... sian Abi, jadi bahan ketawa kengkawan dia, apa salah aku pun aku tak tahu, dorang tanpa henti henti mengutuk. Sial...Hanya kerana aku gemuk ker? tapi aku dah mcm ni, apa bini dorang lawa sangat ker? sebab makan ubat kurus dah cantik, habis aku yg gemuk ni fail lah...bahasa cam gampang. kekadang kenapa mulut aku camni, pasal dorang jugak...aku makan dorang kata patutlah gemuk, kalo tak makan ...kata aku sebuk nak diet...semua tak kena ...semua salah....babi tul...mana mulut aku tak balas...bila balas jadi bahan sorakkan...bila balas laki aku jugak yg kena bahasa...bini cam gangster...bini samseng, ...sial!
Secara umumlah...aku nak diet ker...aku nak makan ker...aku nak gemuk ker...aku nak kurus ker...apa masalah dorang???? aku mintak duit dorang ker??? aku makan makanan dorang ker???? aku tak paham...walhal beras sebutir pun aku tak pernah mintak kat dorang....apa punya gampang lah korang....apa yg korang SEBOK????
Aku ni QUEEN CONTROL...??? WHAT THE HELL... aku tak pernah sibuk pun kalo laki aku nak kemana, lepak ngan dorang sampai 4-5 pagi , aku tak pernah kecoh suruh balik, aku tak pernah maki dia kalo lambat balik, atau tak balik, aku tak pernah kisah....aku kontrol lagi ker?????...aik!...korang yang takut bini, mengelek bini siang malam...apsal aku plak kena label????...
Sudah lah...aku dah penat..aku tau aku tak cantik, aku bukan bidadari dari kayangan yg perasan akan jadi siti nurhaliza, aku bukan perfect macam bini bini korang yg cantik macam ayam serama, mulut merah cam buntut kera...aku takkan timbul di mana mana lagi, aku takkan ada di mana mana rumah terbuka, tertutup atau kenduri kendara...aku dah menyampah, aku dah benci, aku dah meluat...
Betul ker???
kenapa pulak...selama ni aku mati ker kalau duduk dlm umah...aku akan meraung raung cam org kena polong ker kalo tak tgk muka korang...? heh! ada aku kesah...??? tapi bukan sebab tu aku meghilang, aku tak kesah kalo korang nak kutuk aku apa pun, kutuklah...aku dah lali, dari kecik aku kena kutuk, aku dah tak heran, tapi aku tak nak korang bertambah tambah dosa, dah lah dengan org lain pun korang tak mintak maaf, takkan dengan aku pun korang nak tambah dosa lagi, kutuk aku sambil kopiah atas kepala pun tak kering lagi kena air sembahyang......dan aku nak bagitau , selagi hati aku sakit aku takkan maafkan korang sampai mati...pepehal kita jumpa jer kat akhirat!

No comments:

Post a Comment